Skip To Main Content

Contact AIG

If you have questions or need information, our team is here to help.

AIG EUROPE S.A. (Cyprus Branch), Head Office

26, Esperidon Street, 2001 Strovolos, Cyprus
P.O.Box 21745, CY-1512 Nicosia

+357 22 699 999     +357 22 699 700

 cy.customer.relations@aig.com

Complaints

Every effort is made to ensure you receive a high standard of service. However, if you feel that the service provided does not meet with your expectations or you are otherwise not satisfied with the service you have received (including with the way your claim has been handled)   then please contact us at: 

AIG Europe S.A. (Cyprus Branch)

P.O. Box 21745

1512 Nicosia

Phone: +357 22699999

Fax: +357 22699700

E-mail: cy.customer.relations@aig.com

The following complaint procedure has been designed to support you in addressing any concerns you may have.

To help us to deal with your complaint  quickly, please quote your policy or claim number and the policyholder or insured’s name. We will acknowledge receipt of your complaint and keep you or the complainant regularly informed about the progress of the handling of the complaint. For complaints relating to claims, it may take us a little longer to respond, especially if we need to consult with medical professionals, however we will let you or the complainant know what information we are waiting for.

We will do our best to resolve any complaint directly with you, but if we do not respond or we are unable to do this to your satisfaction, you may submit a complaint to the Financial Ombudsman of the Republic of Cyprus.

In any case, you always retain your right to have recourse to justice and take legal action.

Δεδομένου ότι η AIG Europe S.A. είναι ασφαλιστική εταιρεία με έδρα το Λουξεμβούργο, εκτός από τη διαδικασία παραπόνων που περιγράφεται παραπάνω, έχετε πρόσβαση στους φορείς διαμεσολάβησης του Λουξεμβούργου για  οποιαδήποτε παράπονα ενδέχεται να έχετε σχετικά με αυτήν την Πολιτική. Τα στοιχεία επικοινωνίας των φορέων διαμεσολάβησης του Λουξεμβούργου είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της AIG Europe S.A.: http://www.aig.lu/

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες που σας προσφέρουμε είναι υψηλού επιπέδου. Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι οι υπηρεσίες που σας παρείχαμε δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας ή αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας για οποιονδήποτε άλλο λόγο (συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο χειριστήκαμε την απαίτηση σας), επικοινωνήστε μαζί μας:

AIG Europe S.A. (Υποκατάστημα Κύπρου)

Τ.Θ 21745

1512 Λευκωσία

Τηλ: +357 22699999

Φαξ: +357 22699700

Ηλ. ταχυδρομείο: cy.customer.relations@aig.com

Η ακόλουθη διαδικασία εξέτασης παραπόνων έχει σχεδιαστεί προς υποστήριξη σας στην αντιμετώπιση οποιωνδήποτε ανησυχιών που ενδεχομένως να έχετε.

Για να μας βοηθήσετε να εξετάσουμε το παράπονο σας γρήγορα, παρακαλούμε όπως αναφέρετε τον αριθμό του ασφαλιστηρίου ή της απαίτησης σας και το όνομα του κατόχου του ασφαλιστηρίου ή του ασφαλισμένου. Θα αναγνωρίσουμε τη λήψη του παραπόνου σας και θα ενημερώνουμε τακτικά εσάς ή τον παραπονούμενο σχετικά με την πρόοδο της εξέτασης του παραπόνου. Για παράπονα αναφορικά με απαιτήσεις, μπορεί να χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο για να απαντήσουμε, ειδικά αν πρέπει να συμβουλευτούμε επαγγελματίες στον τομέα της υγείας, ωστόσο θα ενημερώσουμε εσάς ή τον παραπονούμενο αναφορικά με τις πληροφορίες που περιμένουμε.

Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να επιλύσουμε το παράπονο σας απευθείας μαζί σας, αλλά αν δεν απαντήσουμε ή ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε το παράπονο σας δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να υποβάλετε παράπονο στον Ενιαίο Φορέα Εξώδικης Επίλυσης Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσης της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Σε κάθε περίπτωση, διατηρείτε πάντοτε το δικαίωμά σας να προσφεύγετε στη δικαιοσύνη και να λάβετε νομικά μέτρα.